CONT IBAN: RO94BTRLRONCRT0P64766001

CIF: 29463720

Cont pay pal: asociatia.prieteni.buni@gmail.com

luni, 8 martie 2010

Primul caz rezolvat (Irina - 16.08.2009)

Rugamintea unei fete de 17 ani de a o ajuta cu doua cateluse ce locuiau la niste depozite la cativa km de Bucuresti nu m-a lasat indiferenta. Deja eram de o luna in asociatie si ma hotarasem sa fac ceva concret pentru persoanele care ne semnalau cazuri. Mi se pare firesc sa ajuti cat poti, macar cu un sfat. Asa ca m-am decis sa ma implic. Am contactat fata si i-am spus ca o voi ajuta cu sterilizarea catelusei mama, care din pacate a fost si diagnosticata cu tumora Sticker. Puiuta mai trebuia sa astepte fiind operata la bazin.
Am programat catelusa la cabinetul doctorului Fulger, am vorbit cu fata sa aduca ea catelusa pana acolo, insa cu jumatate de ora inainte...surpriza am fost anuntata ca nu mai vin la cabinet, deoarece paznicul doreste pui de la catea.....ca latra......incredibil....de parca era singura din lume.
Am vorbit la telefon cu paznicul si am incercat sa ii spun ca nu este nevoie sa faca si ea pui...sunt atatia pe lume cu nevoie de stapan....daca isi doreste un caine, are de unde alege (din pacate). A fost prima data cand m-am izbit direct de igoranta umana si de mentaliatea "de ce sa chinuie cainele". Trist ca suntem atat de prost informati si ca nu dorim sa stim mai multe. Dar toate la timpul lor.
Ma resemnasem ca am pierdut o lupta, insa colegele mele de la ROBI m-au indemnat sa nu ma descurajez si sa merg mai departe. Ar fi fost greu sa incep cu un esec. Asa ca am apelat la doamna Mariana Beck si la o fata Elena
care ne-a transportat pana la depozite. Cu puterea de convingere care mie imi lipsea, doamna Beck a reusit sa faca astfel incat sa luam de acolo catelusa fara nicio problema. A doua zi era inapoiata sterilizata si foarte vesela ca isi vede prietenii patrupezi.....
Mai departe am ajutat-o amandoua pe Mariana (fata care a semnalat cazul) cu tratamentul mamicii si acum este o catelusa foarte fericita, iar noi ne-am ales cu un nou aliat in lupta noastra zilnica de a gasi stapani animalutelor de pe strada. Am pastrat legatura cu Mariana si ne ajutam reciproc. Acesta a fost un semn ca este necesar sa mergem mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu