CONT IBAN: RO94BTRLRONCRT0P64766001

CIF: 29463720

Cont pay pal: asociatia.prieteni.buni@gmail.com

marți, 6 aprilie 2010

Grasanii (4 decembrie 2009)

Intr-o dimineata ne-a fost semnalat un caz foarte comun din pacate: o catelusa a nascut 7 pui undeva sub un pasaj si doamna care ne-a scris ne intreba daca o putem ajuta cu sterilizarea si plasarea puiutilor. Am fost la fata locului si am descoperit o catelusa incredibil de prietenoasa si pupacioasa si 6 baietei grasani si o fetita deloc mai prejos. I-am deparazitat, le-am facut poze si am inceput sa postam anunturi cu ei.
In ajunul Craciunului 3 baietei si-au gasit stapani si ceilalti 4 au ramas cu mamica lor.
Dupa sarbatori am fost din nou sa le facem poze si sa sterilizam mamica, insa din pacate la scurt timp dupa ce am adus-o inapoi in teritoriu, puiutii au disparut. In acelasi sfarsit de saptamana in care au disparut si fratii lui Habi. Sa speram ca micutii nu au ajuns pe mainile unor oameni fara suflet si ca sunt bine si unii si altii.
Cat despre catelusii adoptati, le doresc tuturor puiutilor stapanii la fel de buni cum sunt Claudia, Viorel si Mandy care ne-au trimis poze cu noii membrii ai familiilor lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu