CONT IBAN: RO94BTRLRONCRT0P64766001

CIF: 29463720

Cont pay pal: asociatia.prieteni.buni@gmail.com

joi, 20 mai 2010

Idee (martie 2010)

Cam pe la inceputul lunii ne-am gandit sa luam legatura cu persoane care ne-au semnalat diverse cazuri sa vedem daca sfaturile noastre au fost utile. Unele persoane nu ne-au mai raspuns, altele au reusit sa rezolve situatiile, altele insa nu. Si ne-am gandit sa le oferim un sprijin si sa incercam sa rezolvam lucrurile cat mai bine pentru animalute. Asa am dat peste doamna Coporan a carei catelusa, Bella a nascut 7 puiuti de talie mica spre medie (cam cat un cocker). Din cei 7 am reusit sa gasim stapani la 4, 3 baietei si o fetita. Ceilalti 3, doi baietei si o fetita, inca isi cauta stapan si gasiti poze cu ei la pagina Catelusi pentru adoptie.
Mamica Bella a fost sterilizata si de curand a fost sterilizata si ultima fetita, de mentionat ca puiutii au acum 7 luni.
Al doilea caz in care ne-am implicat a fost cel al unei fete de 16 ani, Alexandra care ne rugase cu cateva luni in urma sa o ajutam sa plasam 6 puiuti abandonati la ea in zona de catre o fiinta, care nu se poate numi om. In acel moment am sfatuit-o sa posteze anunturi cu micutii, insa nu a reusit sa dea niciunul. In ziua in care am programat intalnirea cu ea, ne-a spus ca alta fiinta fara suflet a abandonat in zona alti 7 pui de o luna. Vecinii ei s-au revoltat si au spus ca vor duce cainii pe un camp, in prima faza pe cei maricei, care au si ei acum 6 luni. Alexandra a reusit sa ii sterilizeze pe toti cei 6 maricei si cu mici eforturi din partea noastra, 3 din ei si-au gasit stapani. Din nefericire 4 din cei mititei nu au supravietuit, insa ceilalti 3 sunt acum la casele lor. Au ramas in continuare 3 fetite de 6 luni, simpatice foc pe care le puteti vedea si pe ele la sectia Catelusi pentru adoptie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu