CONT IBAN: RO94BTRLRONCRT0P64766001

CIF: 29463720

Cont pay pal: asociatia.prieteni.buni@gmail.com

marți, 11 mai 2010

JOJO - pisicuta colorata (15 februarie 2010)

Am gasit (Andreea) pe scara blocului o pisica abandonata.....foarte blanda, torcea non stop, dar foarte slaba si racita. Nu aveam cum sa o tin in casa deoarece aveam deja prea multe pisici si una bucata catel...
Am luat-o 10 minute sa o curat in urechi si i-am facut cateva poze, motanii mei erau deja turbati.
Catva timp a stat pe caloriferul din scara blocului insa vecinii nu erau incantati deloc, am sperat sa ii gasesc cazare temporara sau stapan cat mai repede...incepusem sa pun anunturi cu ea.
Salvarea a venit din partea unei voluntare pe atunci, Adina care a luat-o la ea acasa si a ingrijit-o ca si cum ar fi fost a ei. Pisica a urmat un tratament impotriva racelii, a fost sterilizata si in scurt timp si-a gasit o noua familie. Au urmat si vesti despre noua ei viata si suntem multumite ca am resuit sa salvam acest sufletel nevinovat care nu isi dorea decat sa toarca si sa se alinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu