CONT IBAN: RO94BTRLRONCRT0P64766001

CIF: 29463720

Cont pay pal: asociatia.prieteni.buni@gmail.com

vineri, 21 mai 2010

Norocel (27 martie 2010)

Doamna Nita, care ne-a semnalat cazul catelusei care a nascut 7 puiuti sub pasajul de la Podul Grant, ne-a rugat sa o ajutam sa castreze un catel zapacit care nu mai avea stare. Norocel, un catel foarte frumos de talie micuta, a fost castrat pe la inceputul lunii martie, doamna Nita trimitandu-ne vesti despre baietel:

O veste de la Norocel:

Buna Irina,

In primul rand te anunt ca toata lumea este bine sanatoasa, prietenii mei de la centrala mi-au curatat curtea, au rasarit capsunile si lalelele, incepe sa fie frumos. Cand alerg ma cam impiedic pentru ca trebuie sa ocolesc straturile cu flori, si mai am o problema ca imi arunca oamenii tot felul de resturi de mancare, pe care nici nu pot sa le mananc. Anca imi face curat cand vine la mine, si seara imi aduce ciorbita de pui in care mai pune si un pic de iaurt sau de branza de vaci, si uneori imi lasa si cate un biscuit de ros. Dimineata vine dna Pascu cu mancarica buna de tot, mai capat si de la prietenii mei de la centrala cate ceva sau un os de ros, asa ca sunt un catel fericit.

Norocel este o zapaceala de catel, s-a linistit, nu mai plange , atata doar ca dimineata vrea sa dea o tura pe strazi dupa care se intoarce singur la cotet. Singura problema pe care o avem este ca daca oamenii de la centrala uita sa-l bage in curte, atunci ramane afara pana seara cand vin eu, dar de obicei sta si asteapta langa gardul curtii unde este mai ferit. E smecher si istet, si se confirma faptul ca tot corciturile sunt mai inteligente si mai descurcarete

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu