CONT IBAN: RO94BTRLRONCRT0P64766001

CIF: 29463720

Cont pay pal: asociatia.prieteni.buni@gmail.com

joi, 13 mai 2010

Sfarsit de februarie

Doamna Serpescu a semnalat cazul unor catei din curtea Loteriei Romane cu ceva timp in urma. Ne cerea ajutorul pentru plasarea unor puiuti si sterilizarea cateilor adulti. In prima faza i-am trimis lista cu site-urile unde putea posta anunturi pentru catelusi. Cand am contactat-o la sfarsitul lunii februarie, rezolvase problema puiutilor, insa ramasesera 4 catei adulti, 3 femele si un mascul, ce trebuiau sterilizati de urgenta. Din cei 4, numai o catelusa era blanda, restul de 3 erau salbatici si nu se putea pune mana pe ei, mai mult, cele 2 cateluse sperioase erau gestante. Bucuroasa, asa cum ne-a marturisit si dansa, sa afle ca cineva se mai intereseaza de soarta acelor catei, doamna Serpescu ne-a intrebat daca o putem ajuta cu sterilizarea lor. Am fost la fata locului pe o zi ploioasa sa vedem ce se poate face si din pacate numai catelusa blanda era in curte. Restul de catei zapaciti si neprietenosi se plimbau agale prin oras.
Cu ajutorul colegelor din asociatie am facut rost de numarul lui Mircea care ne putea ajuta cu tranchilizarea cateilor. Am imprumutat de la Mari custile metalice pentru transport, doamna Serpescu a facut rost de transport (vesnica noastra problema, lipsa unei masini) si ne-am dat intalnire cu Mircea intr-o sambata dimineata la ora 9:00. Ziua cu pricina s-a dovedit a fi una nu foarte reusita, era foarte frig, viscol si evident ca nu se aflau in curte catelusele ce trebuiau tranchilizate si duse la sterilizat. Am plecat cu totii sa cautam in zona cateii, insa pe acel viscol nu am vazut nicio urma de catel pe nicaieri, era ca si cum Bucurestiul nu avea catei pe strada. Am plecat acasa dezamagiti de aceasta situatie, insa in final totul a iesit bine, a doua zi doamna Serpescu a vazut cateii vizati, l-a sunat pe Mircea si impreuna au reusit sa sterilizeze cele doua fetite. In timp si catelusa blanda si baietelul au fost sterilizati si dupa cateva luni doamna Serpescu a apelat din nou la Mircea pentru a steriliza alte doua cateluse gestante si deloc sociabile.
Am pastrat in continuare legatura cu doamna si o vom ajuta de fiecare data cand are nevoie si putem. Astfel de situatii ne aduc prieteni si aliati noi in lupta noastra pentru diminuarea numarului de caini de pe strada si ne incurajeaza sa mergem mai departe, chiar daca facem pasi mici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu