CONT IBAN: RO94BTRLRONCRT0P64766001

CIF: 29463720

Cont pay pal: asociatia.prieteni.buni@gmail.com

marți, 14 iunie 2011

Catei adoptati prin intermediul nostru, colectia vara-toamna 2010

Prin intermediul nostru multi catelusi si-au gasit in cele din urma stapani. Cazurile lor au fost semnalate pe mail de diverse persoane care au avut grija de ei pana cand au fost adoptati. Ne reamintim de ei pentru a ne incuraja si pe noi sa mergem mai departe, dar si pentru a arata oamenilor ca exista solutii valide de a diminua numarul cainilor de pe strada. In acele momente am fost doua persoane care am cautat stapani si rezultatul se vede mai jos. In aproximativ 6 luni am dat spre adoptie cateii de mai jos. Daca am fi mai multi, cu siguranta am avea rezultate si mai bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu